DESENVOLUPAMENT DE LA UNITAT DE TREBALL
U.T. 3. Treball en equip
|
0510
ÍNDEX
1 JUSTIFICACIÓ.
2. ELS DESTINATARIS.
3. OBJECTIUS.
3.1. docència o objectius d'aprenentatge.
3.2. generals objectius del cicle i l'aprenentatge de competències del mòdul que ajuda el U.T. desenvolupar.
3.3. contribució a l'adquisició d'habilitats.
4. CONTINGUTS.
- Conceptual.
- Processal.
- Actitudinals.
4.1. Creu de tractament de l'educació en valors.
4.2 relació dels continguts de la UT amb altre mòdul UT de FOL, o amb contingut d'altres mòduls en el mateix cicle.
5 ENSENYAMENT ESTRATÈGIES D'APRENENTATGE: METODOLOGIA.
5.1 activitats.
5.2 currículum materials i recursos didàctics.
5.3. ús de les TIC.
5.4 espais i agrupaments.
6. AVALUACIÓ.
6.1 valoració de l'aprenentatge dels alumnes.
- Criteris d'avaluació.
- Instruments de l'avaluació.
- Criteris de qualificació.
- Activitats de recuperació.
6.2 l'avaluació del procés docent.
7 CRONOMETRATGE
8. MESURES D'ATENCIÓ A LA DIVERSITAT: ADAPTACIONS D'ACCÉS I CURRÍCULUM.
9. ACTIVITATS COMPLEMENTÀRIES I EXTRAESCOLARS.
|
1 JUSTIFICACIÓ
L'UT 3: S'Insereix el treball en equip en el tema de bloc II: gestió de conflictes i equips de treball . La tendència a la versatilitat o la multifuncionalitat, l'enfocament cap a processos i funcions especialitzades, la necessitat d'aportacions de tots el treball col·lectiu, no provenen ni tenen el seu origen en la necessitat d'enfrontar-se als reptes actuals de l'empresa: capacitat d'adaptació a una situació canviant, la demanda d'innovació i total qualitat en productes i serveis , l'abandonament del sistema tradicional de relacions i nivells jeràrquics i aïllats. Tot això ens porta de forma que és necessari augmentar la participació i, en conseqüència, treball en equip. Nombre de sessions previstes 6
2 RECEPTORS
En relació amb els destinataris haurien de referir a en la programació didàctica.
3. OBJECTIUS
Els objectius tenen una jerarquia lògic:
- Objectius de l'educació en la llei.
- En general els objectius de la formació del cicle.
- Resultats del mòdul d'aprenentatge, recollides, així com els objectius del cicle en el RD de títol i els EUA. MM.
- Els objectius de formació formulats pels professors per a cadascuna de les UU.TT.
Només aquest últim directament i única evaluable, mentre els objectius generals del cicle i els resultats d'aprenentatge, així com els criteris de valoració associats a l'últim són avaluació permanent o general.
3.1 APRENENTATGE OBJECTIUS
Al final d'aquesta unitat, els estudiants seran capaços de:
- Identificar què és un treball en equip, característiques i etapes.
- Saber què és la intel·ligència emocional i ser capaç de desenvolupar-lo.
- Valorar els avantatges i inconvenients del treball en equip contra l'individu.
- Distingir els equips que realitzen treball eficaç de la ineficaç.
- Identificar els diferents papers dels membres d'un equip de treball.
- Valorar la importància de les reunions en el lloc de treball.
- Aplicar diferents dinàmiques que ajudar equips funcionen correctament.
3.2 RESULTATS D'APRENENTATGE DEL MÒDUL I OBJECTIUS GENERALS DE LA CICLE COM LA U.T. AJUDA A DESENVOLUPAR.
Els resultats d'aprenentatge mòdul estan més directament relacionades amb l'UT:
1 Seleccioneu ocupació, identificant les diferents possibilitats d'inclusió i formació contínua alternatives.
2 s'aplica estratègies de l'equip de treball, avaluant la seva eficàcia i eficiència per a la consecució dels objectius de l'organització.
3 s'exerceix els drets i compleix les obligacions derivades de les relacions laborals, reconeixent-los en contractes de treball diferents.
4 determina el sistema protector de mesures de Seguretat Social per diferents contingències cobertes, identificant els diferents tipus de beneficis.
5 avalua els riscos derivats de la seva activitat, analitzant els factors de risc presents en l'entorn de treball i les condicions de treball.
6 participar en l'elaboració d'un pla de prevenció de riscos en una petita empresa, identificant les responsabilitats de tots els interessats.
7 aplicar les mesures de prevenció i protecció, analitzant situacions de risc en l'entorn de treball de la tècnica corresponent.
De la Objectiu global del cicle establerts en l'article 9 del RD de títol i ensenyaments mínims, les presents U.T. ajuda a desenvolupar en major mesura:
(o) descriuen els papers dels membres d'un grup de treball, identificant en cada cas la responsabilitat associada.
3.3 CONTRIBUCIÓ DE LA U.T. L'ADQUISICIÓ DE COMPETÈNCIES PROFESSIONALS, PERSONALS I SOCIALS
Habilitats que figuren en l'article 5 de el RD de títol i ensenyaments mínims, les U.T. hem desenvolupat contribueix a desenvolupar en major mesura:
(v) participar activament en la vida econòmica, social i cultural amb actitud crítica i responsable.
(r) adaptats a diferents llocs de treball i noves situacions de treball, causats per canvis tecnològics i organitzatius.
(s) resoldre problemes i prendre decisions individuals, seguint les normes i procediments establerts, definits en l'àmbit de la seva competència.
Llavors anem a analitzar els mitjans amb els quals aconseguir els objectius fixats.
4 CONTINGUT
El contingut consisteix en el conjunt de les aportacions culturals i científics relatius a l'objecte d'estudi d'una disciplina. La correcta selecció dels continguts fa una contribució efectiva a l'assoliment d'aprenentatge significatiu que es pretén, i per tant per aconseguir els objectius de formació formulat
Connexió amb els continguts del currículum oficial
El contingut de les UT desenvolupada estan relacionats amb l'ordre de currículum que es designen:
- Valoració dels avantatges i inconvenients del treball en equip per a l'eficàcia de l'organització.
- Concepte d'equip de treball.
- Tipus d'equips en instal·lacions tèrmiques i de fluids segons els papers que va interpretar.
- Característiques d'un equip eficaç.
- Participació en la task force. Anàlisi de les diferents funcions dels participants.
- Etapes de la formació dels equips de treball.
- Tècniques de dinamització de grups.
Seguint els requisits de la legislació educativa, ens han diferenciat continguts conceptuals, processals i actitudinals.
CONTINGUTS
CONCEPTES
1. Equips trabajo.*
1.1 característiques.
1.2 fases de treball en malfunction.*
2. la comunicació en equips de treball.
2.1 escolta activa.
2.2 resposta.
2.3 l'assertivitat.
3. la intel·ligència emocional.
4 avantatges i inconvenients del treball en malfunction.*
5. l'eficiència de l'equip trabajo.*
6. la participació en la task force: el grupales.* de rols
7. les reunions de treball.
7.1El paper de moderador.
7.2. tipus de reunions.
8. treball en dinàmiques malfunction.*
PROCEDIMENTS
- Diferenciar entre equips de treball eficaços i ineficaços.
- Identificació de les fases d'equips de formació i els rols jugats.
- Concepte i domini dels principals elements que intervenen en les reunions.
- Diferenciació dels diferents tipus de reunions.
- Anàlisi de les principals dificultats que poden sorgir en una reunió de negocis.
- Participació en treballs sobre temes informàtics proposat.
- Realització de diferents dinàmiques de treball en equip.
ACTITUDS
- Preocupació amb l'actual cultura corporativa i relacions que es produeixen entre persones en el treball.
- Ser obert i receptiu a treballar en equip.
- Desenvolupament de la l'esperit de solidaritat per treballar en equip.
- Interessats a entendre la importància de les reunions.
- Conscient de la necessitat d'equips de treball formal a la companyia a causa de la complexitat i els ràpids canvis tecnològics en els processos productius.
- Tingueu en compte que la diversitat enriqueix tothom.
4.1. TRANSVERSALS TRACTAMENT DE L'EDUCACIÓ EN VALORS.
L'article 121 de la LOE diu que el projecte de centre d'educació ha inclouen la realització de cercles i creuar el tractament de l'educació en valors en els mòduls. Els valors que l'escola ha de transmetre són que es projecten en la Constitució i s'hi reflecteixen més explícitament en els articles 1 i 2, principis i propòsits de la LOE.
Els valors que tenen una relació més directa la U.T. són:
- Desenvolupament de la igualtat de drets i oportunitats entre dones i homes:
Influència en la igualtat d'oportunitats entre homes i dones en relació amb la posició que ocupen en els equips de treball diferents, per tal que ells no estan discriminades detenir sexe dins del grup.
Utilitzar un llenguatge col·legis i familiaritzar els estudiants amb l'ús que sense forçar excessivament l'ús.
- Preparació per a l'exercici de la ciutadania:
- L'ús de codis i formes socialment acceptable a l'aula.
- Èmfasi en la importància d'actuar segons un codi de comportament o normes socialment acceptats pel grup. Aquesta manera aconsegueix la integració en el mateix i per extensió els hàbits adquirits, que permetrà integrar també en la comunitat de la qual forma part l'individu ser ciutadà responsable i compromès amb el mateix.
- Educació per la pau i prevenció:
- Per mostrar la importància que es respecta l'entorn de treball en tots i cadascun dels membres i per viure en harmonia i entendre que la diversitat és enriquidora i és una manera d'aprendre entre si i tant créixer personalment i professionalment.
4.2 RELACIÓ DELS CONTINGUTS DE LA UT AMB ALTRES U.T. DEL MÒDUL DE FOL, O AMB CONTINGUT D'ALTRES MÒDULS EN EL MATEIX CICLE.
La U.T. desenvolupem està relacionada amb la resta de les unitats del bloc temàtic de gestió d'equips de conflictes i treball , que proporciona coneixements sobre com treballar en equip i que sens dubte serà de gran ajuda per saber com fer front a les situacions que es produeixen en ell, les directrius d'aprendre en viu i acceptar altres valori positivament la diversitat d'opinions i sens dubte saben com fer front a possibles conflictes que es produeixen en el grup que d'altra banda és inevitable.
5 ENSENYAMENT ESTRATÈGIES D'APRENENTATGE: METODOLOGIA
Com ens han assenyalat en la defensa del programa, la metodologia és la forma específica en el qual organitzar, governar i relacionar entre si els diferents components involucrats en el procés d'ensenyament-aprenentatge: objectius, continguts, activitats i recursos (personal i materials). És la resposta a la pregunta com ensenyar?
Ens esforçarem per seguir una metodologia activa i participativa, que facilita la interacció, més responsabilitat per a l'aprenentatge, assegurar la motivació, modificació de favors o adquisició de noves actituds, permet el desenvolupament d'habilitats i millorar l'avaluació com un procés continuat de retroalimentació.
Les línies d'acció en el procés d'ensenyament-aprenentatge que permeten assolir els objectius del mòdul serà, tal com estableix les directrius pedagògiques mòdul contingudes en el títol de RD i ensenyaments mínims decret, a:
- Desenvolupament de les habilitats socials.
5.1 ACTIVITATS
Les activitats són la manera activa i ordenada per dur a terme estratègies metodològiques. Són, per tant, dels instruments necessaris per assolir els objectius programats.
En la programació d'activitats docents que triava cap amunt d'una manera general, llavors relacionar activitats específiques relacionades amb la U.T. que ens ocupa. En el desenvolupament de la U.T han referit:
- Activitats d'introducció, la motivació i el coneixement.
- Activitats de desenvolupament i consolidació.
- Activitats d'ampliació.
- Activitats de reforç.
Estan previstes en 6 sessions per al desenvolupament de la U.T. En cadascun d'aquests diferents tipus d'activitats s'integren, són també recursos didàctics designat per utilitzar més espais i agrupaments, fins i tot aspectes relacionats amb l'ús de les TIC i l'avaluació.
PRIMERA SESSIÓ
Permetin-me començar amb on he trucat a la meva programació activitats d'introducció i motivació coneixements. A l'inici del desenvolupament de l'UT, decidir agrupar la rellevància dels continguts de la unitat, continguts que no són estranys, cada vegada que en algun moment en les seves vides, tots ells farà el treball en equip i tot també manera conscient o inconscient forma grups formals i informals.
Ateses les característiques de la UT preocupat començarem amb una dinàmica que a la qual hem denominat i TU a veure? Vaig a mostrar als estudiants una simple ampolla d'aigua i demanar-los que durant 3 min. Paper individualment a llista que és el que veuen. Temps que vindrà a la Junta i cal assenyalar que és el que ha vist cada un, repetir les idees simplement seran els que aporten una cosa nova. Això estarà fet de pressa i successives. Una vegada demanar que m'expliqui quin ha estat l'objectiu d'aquesta dinàmica i farem una breu reflexió, sobre la qual la visió de grup sempre és més ampli que l'individu que el treball en equip és més creativa aplicació que ofereix diferents sobre el mateix i, per tant, tot ens enriqueix, diversitat sempre enriqueix. 15 min
A continuació veurem un vídeo a través de blocs que reforça les idees que acabo de fer al grup sobre treball en equip al mateix temps que també veuen esforç personal és necessari assolir els objectius que es planteja. (4 min)
És activitat permetrà em detectar els coneixements previs del grup, prejudicis i conceptes erronis.
Aquestes activitats que tinc previst dedicar el 30 minuts.
Llavors vaig a estar a la pissarra un mapa conceptual amb els diferents continguts de la U.T. Com puc crear el mapa jo estaré comentant breument les diferents seccions de la mateixa. Aquesta activitat fomenta que els estudiants tenen una visió i l'assemblea general de la unitat que es desenvoluparan. Estudiants ha de prendre nota del mapa conceptual.
A continuació exposaré el primer títol de la unitat.
2. Equips trabajo.*
1.1 característiques.
1.2 fases de treball en malfunction.*
El desenvolupament de les diferents capçaleres ells estarà utilitzant el portàtil i projector. La disposició de l'aula serà que jo designat com de costum en defensa de la programació: les taules de la bateria de dos, amb passadissos. Durant el desenvolupament de les diverses seccions de la unitat, suposarà preguntes al grup, alguns generals, i altre directa i es poden aclarir els dubtes.
SEGONA SESSIÓ
Vaig començar per fer un breu resum del contingut desenvolupat en la reunió anterior i elevarà una simple activitat de consolidació que farà durant cinc minuts sobre una base individual. Són preguntes com:
Criar-los diferents situacions i assenyalarà en aquesta etapa de la vida és l'ordinador basat en la situació descrita anteriorment:
- Heu completat correctament el projecte.
- Proporciona informació del que cada persona ha de fer.
- Època de conflictes i les diferències entre els membres de l'equip.
- Les normes estan dissenyades perquè efectivament funcionament equip.
- L'equip funciona de manera autònoma.
Després corregir i qualificar les activitats, es desenvoluparà l'epígraf següent de la UT, sempre interactuant amb el grup com he assenyalat en la primera sessió: plantejar preguntes en forma de General i dirigir preguntes i aclarir dubtes.
2. la comunicació en equips de treball.
2.1 escolta activa.
2.2 resposta.
2.3 l'assertivitat. (20 min)
Seguint el desenvolupament d'aquestes seccions, un grup dinàmic amb l'objectiu és l'avaluació de la capacitat d'escoltar serà plantejat és dividir el grup en parelles i distribuir un qüestionari a cada participant se li demana a contestar. La primera columna és per respondre sobre la situació personal, del com et veus. La segona columna és respondre com de la seva parella. Un cop respost el qüestionari, cada parell dir entre sí, respon. Explicar a la seva parella perquè ell Valorat amb la manera que ho va fer en un to de respecte i acceptació de les vistes de l'altra, facilitar la comunicació i els diferents punts de vista. Llavors tot el grup es analitzar, aplicar el que van aprendre en la seva vida quotidiana i que són atrets cap conclusió que volen compartir amb els altres. (20 min).
En aquesta sessió ho elevarà alguna activitat d'ampliació per als estudiants que normalment fàcilment assolir els objectius. Aquestes activitats seran del tipus.
- Una anàlisi sobre empreses en les quals els equips són un referent clau en l'èxit de l'organització pot ser entorn o empreses nacionals, pot recopilar informació en premsa, Internet...
- Pensar en un equip de treball al qual pertanyeu, o pertanyia i realitza les següents necessitats d'anàlisi busquen satisfer aquest grup? Creus que aconseguir el seu propòsit vols per què? encara que pertany al grup o equip? Per què?.
Aquesta darrera activitat pot plantejar per realitzar individualment o en parelles.
Jo també augmentarà activitats de reforç per alumnes que normalment presenten majors dificultats per assolir els objectius, aquestes activitats consisteixen bàsicament en contestar i fer un resum de cada un dels apartats del tema a una bateria de preguntes que vaig facilitar-los i que estaran en el mateix ordre que les diferents seccions de la UT.
TERCERA SESSIÓ
Jo s'iniciarà la sessió amb un breu resum del contingut desenvolupat fins al moment. (5 min)
Vaig a desenvolupar, amb el suport de les diapositives Power Point els epígrafs de la unitat:
3. la intel·ligència emocional.
Vam veure un vídeo de 8 minuts Que explica molt clarament que és la intel·ligència emocional per a alguns exemples d'assimilar el concepte des de només amb l'explicació teòrica és una mica abstracte. (15 min).
Després ens durà a terme un exercici amb l'objectiu és precisament un dels principals components de l'IE que està treballant la percepció emocional o l'empatia (reconeixement de l'estranger de les emocions per entendre i identificar-se amb ells. Dividir el grup en subgrups de 4 o 5 i donarà una imatge en què són un home i una dona i ha de ser:
-IDENTIFICAR COM CREUEN QUE SE SENT-HO EN AQUESTA SITUACIÓ.
-IDENTIFICAR COM CREUEN QUE SE SENT-HO EN AQUESTA SITUACIÓ.
-TRACTAR D'ENDEVINAR QUE ESTAN PENSANT DE CADASCUN D'ELLS. (20 MIN).
LLAVORS SI VEREMO ESTAT CAPAÇ DE RECONÈIXER CORRECTAMENT AQUESTS ALTRES EMOCIONS.
A continuació explicarem l'encapçalament:
4 avantatges i inconvenients del treball en malfunction.*
S'aixequi l'estudiant una sèrie d'activitats de construcció de pau per fer a casa, que faran exercicis del llibre de text del tipus:
- Es fan una llista dels principals avantatges del treball en equip en el seu camp professional i argumentar-los.
- Han d'interpretar la mateixa activitat però els inconvenients
QUARTA SESSIÓ
Que siguin corregits i es classificaran les activitats proposades en la reunió anterior. A continuació faré un breu resum del contingut desenvolupat fins ara.
A continuació exposaré l'entrada
5. l'eficiència de l'equip de trabajo.* (30 min)
Duem a terme una dinàmica que hem anomenat dibuix cec i l'objectiu és precisament Identificar la necessitat de la participació activa i col·laboració de tots els membres, així com l'existència d'objectius comuns i difícils d'obtenir bons resultats en el treball en equip, és a dir, ser un equip eficaç. 25. min
"Tots els membres de cada subgrup participarà al seu torn, dibuix a la pissarra amb la vista bloquejat. Cada artista afegirà altres elements per sorteig anteriors, segons que indica-los ".
Mentre que ella és el primer voluntari, el subgrup pot apuntar amb aplaudiments. Quan dibuixeu en el lloc correcte, la copets serà forts. Si està malament, el copets serà més feble. Subgrups contrari poden obstruir l'ajuda amb xiulets o soroll.
Un exemple d'instruccions per a dibuix podrien ser els següents:
Primer artista: Dibuixa una casa amb dues finestres i una porta.
Segona: Un arbre al costat de la casa.
3: El sol a la casa.
Sala: Una vaca, darrere de la casa.
La dinàmica continuen igual fins que vostè participar tots els membres de cada subgrup. Una cosa molt important és que la raó que es dibuixa sempre ha de ser el mateix per a tots els subgrups. Els dibuixos es comparen a la final i guanyar el subgrup el dibuix és el millor aconseguit.
Anem a reflectir que el grup discutir i aplicar el que he après en el seu ordinador.
CINQUENA SESSIÓ
Faré un breu resum del contingut desenvolupat fins ara.
A continuació exposaré l'entrada
6. la participació en la task force: el grupales.* de rols 20 min
Després faran una activitat breu consolidació coherent a unir amb fletxes els diferents papers amb les característiques que el defineixen, aquesta activitat s'utilitzarà uns 5 min.
A continuació farem un grup dinàmic que es titula "dels homes llop CASTRONEGRO" . ON està treballant precisament els rols que estudiem noméspapers secrets, votació, persuasió, presa de decisions per consens de grup i finalment l'eliminació Durant la nit, els homes es reuneixen Wolf a devorar a un dels veïns, durant el dia s'organitza el linxament de l'habitant que ha aixecat més sospites de ser un home llop. Homes llop té com a objectiu posar fi a tots els poble indetectat i el final de veïns amb infecció.
Com es pot imaginar és un joc molt social que promou la total interacció entre el grup , capacitat de persuasió, la manipulació, la mentida i la traïció. (15 MIN.)
En el temps restant vaig a explicar l'epígraf 7, específicament:
7. les reunions de treball.
7.1El paper de moderador.
7.2. tipus de reunions.
També donarà una sol·licitud de reunió que afecten diversos departaments com ara el manteniment de les instal·lacions de la cadena d'hotels de la qual sóc titular i responsable, en el que especifica l'assistència d'alguns dels estudiants a que LES HABRÉ assignat diferents professions (ocupacions que també se li assignarà una tipologia de participant)
Director de recursos humans i formació.
Cap d'equip manteniment calor instal·lacions.
Responsable de coordinadors de cada un dels hotels.
Operadors de manteniment.
En l'ordre del dia, ells es primarà els següents punts:
Comunicació del resultat negatiu de l'auditoria de qualitat i les seves implicacions.
Informació sobre el funcionament del Departament de manteniment i el possible resultat desviacions de aquesta resultat negatiu de l'auditoria.
Mesures correctores a aplicar-se tant en el funcionament com a possibles sancions a aquells que estan en violació de les seves obligacions.
Preguntes i observacions
S'aixequi l'estudiant una sèrie d'activitats de construcció de pau per fer a casa, que faran exercicis del llibre de text del tipus:
-detectar defectes en la sol·licitud de reunió.
-cada alumne ha estar d'acord a l'ocupació que li ha tocat i el tipus de participant preparat el seu discurs d'una sessió al dia següent en què se celebrarà la trobada.
-alumnat que no participa en la reunió hauria de ser una pestanya a seguir el desenvolupament de la mateixa, ja que serà observadors i llavors ha entre d'altres detectar diferents tipus de participants, el tipus de reunió,...
SISENA SESSIÓ
Fer un breu recordatori dels tractats de continguts i especialment de la darrera sessió, iniciarà la sessió.
La reunió que durarà uns 20 min després començarà.
Els observadors termini haurà de comunicar la tipologia de participants, el tipus de reunió, així com qualsevol aspecte que vist pertinència espacial i un breu capvespre serà en comú el que cada un pot explicar com se sentia potser haver d'adoptar una posició molt diferent a la que hauria estat la seva realitat. (15 min)
A continuació explicarem l'última entrada:
8. treball en dinàmiques malfunction.*
Per concloure:
Estudiants respondrà individualment a un qüestionari de preguntes tipus test UT i curt. Tenen 15 minuts per respondre al qüestionari. El qüestionari serà corregit i qualificat. (Vegeu el model del qüestionari al final de la qüestió).
6 AVALUACIÓ
CRITERIS D'AVALUACIÓ.
El RD de títol i ensenyaments mínims inclou els criteris d'avaluació de FOL associat amb els resultats d'aprenentatge. Aquells que tenen una major relació amb la U.T. presents són:
- S'han valorats els avantatges del treball en equip en situacions de treball relacionades amb el perfil de l'instal·lador i mantenidor. (*)
- Equips de treball que es poden utilitzar en una situació real de treball han estat identificats. (*)
- Hem determinat les característiques d'equips eficaços contra els equips ineficaços. (*)
- Ho ha valorat positivament l'existència de la diversitat de papers i opinions efectuades pels membres d'un equip necessari. (*)
Seguit s'indiquen els criteris d'avaluació que permeten comprovar l'adquisició dels objectius formació pels alumnes. Els objectius seran aconseguit quan l'estudiant:
- Consells i pautes han establert per fer la reunió un èxit.
- Ho ha valorat el paper del moderador com arquitecte de l'èxit o el fracàs de les reunions.
- Hem identificat i descriu les tècniques de dinàmica de grup que permetin una major eficiència d'equips de treball.
- S'han descrit els principals components de la intel·ligència emocional.
- Hem analitzat els factors que determinen l'elecció d'una o altra
dinàmiques de grup.
6.2 VALORACIÓ DEL PROCÉS DOCENT
Ens referim a en defensa de la programació
7. MESURES D'ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
Alumnes amb altes capacitats intel·lectuals.
- Si qualsevol es detecten, proposem activitats de gran...
Aquests estudiants poden també suport altres que tenia major dificultat per assolir els objectius del mòdul.
En qualsevol cas I assessorament per a mi amb el Departament d'orientació i alguns especialitzats Associació entorn con objecte ajudar millor manera possible les necessitats educatives específiques de l'alumne.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada